piątek, 21 lutego 2014

Gdyby..


Gdybyś miał wehikuł i gdybyś mógł raz zmienić swoje życie, skorzystałbyś?

Ja bym skorzystała, cofnęła się do wakacji, przeżyła je jeszcze raz i zmieniła troszkę.
Nie wiem czy by było lepsze czy może by nic się nie zmieniło i tak by było jak jest teraz, ale bym wtedy wiedziała, że zrobiłam wszystko co było w mojej mocy, że wykorzystałam wszystkie szanse na to aby moje życie wyglądałoby na lepsze.
Może bym teraz była szczęśliwa, wieczorami spacerowała z tą osobą, a nie leżała i marzyła.
Człowiek mądry po szkodzie albo jak się okaże, że ważna rzecz przeminęła.
Gdyby nie poszło po mojej myśli czy bym żałowała?
Wątpię.
Dużo bym dała aby wrócić do tego co było.
Chcę zmienić swoje życie tylko ciągle zadaję sobie pytanie
"Od czego zacząć?"
"Co zrobić aby było lepsze?"
Starasz się ale nic nie wychodzi zawsze coś lub ktoś krzyżuje twoje plany.
Może nie tak ma to wyglądać, może los nam pokazuje, że ma być zupełnie inaczej.
Nie warto niczego planować, bo los ma dla nas inne plany i prędzej czy później on wygra.
Życie ma dla nas dużo niespodzianek, na każdym zakręcie czeka na nas taka niespodzianka.
Nie zawsze jest ona miła.

A ty gdybyś miał wehikuł zmieniłbyś coś?


W poszukiwaniu ósmego koloru tęczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz